Finsite - Piotr Zając o rynkach.
 Finsite - Piotr Zając o rynkach.

Współpraca

Jestem otwarty na komercyjną współpracę. Poniżej prezentuję moje zasięgi i różne możliwości współpracy. Jeśli któraś forma spełnia Twoje oczekiwania, masz inny pomysł na nawiązanie współpracy albo dodatkowe pytania, proszę o kontakt.

Możliwe formy współpracy

Lokowanie marki w podcastach


Zapraszam do zostania partnerem tworzonych przeze mnie formatów.

Podcast „Liczby dnia” pojawia się codziennie po sesji od poniedziału do czwartku na mojej stronie, na kanale YouTube i na profilach podcastowych Spotify i Apple Podcasts. Podcast jest krótkim (ok. 15 min) podsumowaniem najważniejszych wydarzeń dnia na rynkach finansowych. Lokowanie marki polega na:
– umieszczeniu wstawki audiowizualnej o długości do 60 sekund, która zawiera informację, kto jest partnerem odcinka i informację dodatkową np. szczegóły najnowszej oferty partnera, promocje, zaproszenie na wydarzenie, itp.
– możliwa jest prezentacja danych z wykorzystaniem narzędzi partnera, np. wykresów, tabel notowań, itp.
– informacja o partnerstwie pojawia się też w postach-zajawkach na X i LinkedIn
– w opisie materiału i postach umieszczane są linki odsyłające lub otagowania
– na stronie pojawia się belka z nazwą partnera i odnośnikiem do jego strony (rys. 9).

Podcast „Królowie parkietu” pojawia się raz w miesiącu na kanale YouTube, w serwisach podcastowych i na stronie. Jest to podcast o legendarnych inwestorach giełdowych. Przybliżam ich barwne życiorysy i omawiam strategie inwestycyjne. Zakres świadczeń partnerskich jest taki sam, jak w przypadku opisanych wyżej „Liczb dnia”.

Cykliczne „Przeglądy techniczne wykresów” pojawiają się raz na dwa miesiące na kanale YouTube i na stronie. Jest to analiza techniczna spółek nadesłanych przez widzów kanału, przeprowadzana przez prof. Krzysztofa Borowskiego z SGH. Zakres świadczeń partnerskich jest taki sam, jak w przypadku opisanych wyżej „Liczb dnia”.

Artykuł na stronie


Artykuł jest dedykowany, co oznacza, że na głównej stronie posiada specjalną oprawę graficzną, ikonę i jest oznaczony, jako materiał partnera (rys. 1 i rys. 2). Może to być np.: tekst na wybrany temat, opis oferty partnera lub trwającej u niego promocji, etc.
Na podstronie artykułu jest do dyspozycji obszar tekstowy, w którym można wstawić grafiki, tabelki, odnośniki do mediów społecznościowych, linki, video, etc. (rys. 3).

Video na Youtubie


Materiał video na kanale może być np.: rozmową na ustalony wcześniej temat, cyklem rozmów o charakterze edukacyjnym (np. kilka odcinków na temat zarządzania ryzykiem) albo prezentacją partnera (np.: podsumowanie wyników za dany okres, przedstawienie strategii na kolejny rok, etc.).
Przed startem i na końcu video na 5 sekund pojawia się plansza z logotypem partnera i dopiskiem: „Partner materiału…” (rys. 4). W trakcie trwania video kilka razy na dole ekranu pojawia się pasek z analogiczną informacją o partnerze (rys. 4). Dodatkowo – w opisie video można umieścić bardziej szczegółowe informacje o partnerze i linki odsyłające widzów na jego stronę.
Z materiałów video zgrywane jest audio i umieszczane na profilach podcastowych (Spotify i Apple Podcasts). Przed i po publikacji video jest promowane w mediach społecznościowych: Twitter i LinkedIn.